co zrobić jak obiekt (kwatera, hotel) otrzymał złe opinie?
Napisane: Pt sie 17, 2007 10:14 pm
co zrobić gdy obiekt (kwatera, hotel) otrzymał złe opinie?
Można się zdenerwować, załamać, zignorować i nic nie zrobić (tak robi 95% właścicieli obiektów w Polsce).
Wiemy, bo forum.eMorze.pl należy do największej sieci stron www w Polsce (kilkadziesiąt serwisów) i mamy naprawdę sporą wiedzę i doświadczenie.
Polecamy jednak: ODPISAĆ na post [wypowiedź] negatywny
Najlepiej opisać całą sytuację, jeśli wina leży po stronie osób - włascicieli czy pracowników obiektu, dobrze jest się przyznać do błędu. To bardzo podnosi wiarygodność obiektu!
Można się zdenerwować, załamać, zignorować i nic nie zrobić (tak robi 95% właścicieli obiektów w Polsce).
Wiemy, bo forum.eMorze.pl należy do największej sieci stron www w Polsce (kilkadziesiąt serwisów) i mamy naprawdę sporą wiedzę i doświadczenie.
Polecamy jednak: ODPISAĆ na post [wypowiedź] negatywny
Najlepiej opisać całą sytuację, jeśli wina leży po stronie osób - włascicieli czy pracowników obiektu, dobrze jest się przyznać do błędu. To bardzo podnosi wiarygodność obiektu!