co zrobić jak obiekt (kwatera, hotel) otrzymał złe opinie?

Odpowiedz


Przepisz ten kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Składa się on tylko z dużych liter i cyfr (z wyjątkiem zera).
Emotikony
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
BBCode jest włączony
[img] jest włączony
[flash] jest wyłączony
[url] jest wyłączony
Emotikony są włączone
Przegląd wątku

Dodaj obrazek
   

Rozszerz widok Przegląd wątku: co zrobić jak obiekt (kwatera, hotel) otrzymał złe opinie?

OPjwBzJGopMVO

Post przez Meryem » So gru 26, 2015 2:14 pm

najmilej, że przy okazji od Chruściela się dozidewiałam, że tak w skrf3cie jestem połączeniem cech typowo kobiecych (łagodna, miła, ciepła) ale i męskich, w skrf3cie rzecz ujmując masz jaja ) . Wow, Marcin, dzięki nie wiem, czy bardziej za dostrzeżenie łagodności, czy jaj

Post przez filip » Pt sie 17, 2007 10:24 pm

Czy pamiętacie księgi gości (tradycyjne papierowe, ładnie oprawione).

Czy wiecie, że wiele obiektów (kwatery, pensjonaty, hotele, apartamenty) takie księgi gości wciąż stosuje? Naprawdę.

Sam widziałem takich ksiąg kilkanaście. Są tam w zdecydowanej większości wpisy zadowolonych gości. (" To był wspaniały urlop, przemili właściciele. Do zobaczenia za rok. Pan Jurek Mazurek z rodziną").

Internet to obecnie główne źródło pozyskiwania turystów. A forum.eMorze.pl to taka duża księga gości - opiniotwórcza i obiektywna księga gości. Nie będziemy kasować negatywnych wpisów, tylko dlatego, że właściciel obiektu nas o to poprosi! (kiedy i jakie wpisy kasujemy - czytaj w oddzielnym temacie)

Wracając do sedna. Drodzy właściciele obiektów. Może warto zasugerować turystom, aby swoje opinie wyrazili na forum internetowym, które dziennie ogląda wielu Waszych potencjalnych klientów...

co zrobić jak obiekt (kwatera, hotel) otrzymał złe opinie?

Post przez filip » Pt sie 17, 2007 10:14 pm

co zrobić gdy obiekt (kwatera, hotel) otrzymał złe opinie?

Można się zdenerwować, załamać, zignorować i nic nie zrobić (tak robi 95% właścicieli obiektów w Polsce).

Wiemy, bo forum.eMorze.pl należy do największej sieci stron www w Polsce (kilkadziesiąt serwisów) i mamy naprawdę sporą wiedzę i doświadczenie.

Polecamy jednak: ODPISAĆ na post [wypowiedź] negatywny
Najlepiej opisać całą sytuację, jeśli wina leży po stronie osób - włascicieli czy pracowników obiektu, dobrze jest się przyznać do błędu. To bardzo podnosi wiarygodność obiektu!

Góra